Zapytanie ofertowe - dostawa środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie
Lubuczewo, dnia 05.07.2021 r.
Dot. sprawy: DPS.DAG.3310.04.2021
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie zapytania ofertowego, w terminie określonym w zapytaniu, wpłynęło 31 ofert, w tym 27 ofert spełniających postawione w zapytaniu wymagania.
Najkorzystniejszą ofertą jest oferta wykonania zamówienia za ceną brutto: 6.883,92 zł firmy: AXKOM.Sp z o.o. ul.Żabia 2, 65-158 Zielona Góra.
DYREKTOR
MGR MONIKA BILL
Lubuczewo, dnia 28.06.2021r.
DPS.DAG.3310.04.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie zaprasza do udziału w postępowaniu na: „Dostawę środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie”.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów medycznych:
1) rękawic medycznych nitrylowych, diagnostyczno-zabiegowych, bezpudrowych, w rozmiarach i ilościach:
- M-opakowanie 100 szt. - w ilości 150 opakowań
- L – opakowanie 100 szt. – w ilości 50 opakowań,
2) masek medycznych trójwarstwowych, niejałowych –w ilości 20.000 szt.
3. Termin realizacji zamówienia – do dnia 19.07.2021r., dopuszcza się dostawy częściowe.
4. Miejsce i termin złożenia oferty-
1) ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie, Lubuczewo 29A, 76-200 Słupsk (Sekretariat) do dnia 05.07.2021r. do godz. 9.00,
2) ofertę można przesłać w formie elektronicznej w terminie wskazanym w pkt 1 na adres: biuro@dpslubuczewo.pl.,
5. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
- cena - waga 100 %.
6. Opis wymagań:
1) zapytanie niniejsze nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,
2) zamawiający skieruje do dostawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zamówienie lub umowę w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument ten stanowić będzie zobowiązanie do zakupu,
3) koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,
4) zamówienie zostanie wykonane w terminie do 5 dni od dnia udzielenia zamówienia/zawarcia umowy,
5) należność za wykonaną dostawę zostanie uregulowane przelewem w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT,
6) zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianych produktów w ostatecznych zleceniach lub umowach,
7) termin związania z ofertą 60 dni.
7. Termin otwarcia ofert- otwarcie ofert nastąpi w dniu: 05.07.2021r. o godz.11.00.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami,
którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Jolanta Kossobucka- Krauze w godz.7.00-
15.00, tel. 59 8462630.
10. Sposób przygotowania oferty:
1) ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim ,
2) ofertę stanowi wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy.
11. Informacje dotyczące przetwarzania danych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie, Lubuczewo 29A, 76-200 Słupsk tel.059 846 26 30.
- inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie jest Piotr Piątak, kontakt: ppiatak@kancelariapiatak.pl
- Podane dane osobowe przetwarzane będą:
a) w celu obsługi korespondencji związanej z zawarciem umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) (RODO),
b) w celu ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy regulujące dostęp do informacji publicznej.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania postępowania oraz okres wynikający z przepisów o archiwizacji dokumentów oraz okres, w którym dopuszczalne będzie dochodzenie roszczeń wynikających z niniejszego postępowania.
- podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest dobrowolne jednakże niezbędna do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
10. W załączeniu do zaproszenia przesyłamy:
1) formularz ofertowy.
ZATWIERDZAM
DYREKTOR
MGR MONIKA BILL
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Formularz ofertowy - czerwiec 2021r (DOCX, 16.78Kb) | 2021-06-28 11:19:05 | 16 | |
Zapytanie ofertowe - dostawa rękawiczek, masek - czerwiec 2021r (PDF, 1.58Mb) | 2021-06-28 11:19:05 | 31 | |
Zawiadomienie o wyborze oferty -dostawa środków ochrony osobistej dot.DPS.DAG.3310.04.2021 (PDF, 249.05Kb) | 2021-07-05 14:48:53 | 8 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Monika Bill Data wytworzenia:
28 cze 2021
Osoba dodająca informacje
Jolanta Kossobucka-Krauze Data publikacji:
28 cze 2021, godz. 11:19
Osoba aktualizująca informacje
Jolanta Kossobucka-Krauze Data aktualizacji:
05 lip 2021, godz. 14:50