Zarządzenie Nr 1 w sprawie ustalenia Arkusza identyfikacji i metod przeciwdziałania ryzyku dla Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na 2022 r.
ZARZĄDZENIE NR 1/2022
DYREKTORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE
z dnia 03 stycznia 2022 r.
w sprawie ustalenia Arkusza identyfikacji i metod przeciwdziałania ryzyku dla Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na 2022 rok
Na podstawie: art. 68, 69 Ustawy z dn. 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2019 poz. 869), § 16 pkt. 8 i 9 Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie, stanowiącego załącznik do Uchwały nr 102/2019 Zarządu Powiatu Słupskiego z dnia 07 sierpnia 2019 r.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie
zarządza, co następuje:
§1
Ustala się Arkusz identyfikacji i metody przeciwdziałania ryzyku dla Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na 2022 rok, stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§2
Wykonanie Zarządzenia powierza się Zespołowi pracowników, wskazanych w załączniku do nadzoru poszczególnych zadań i celów.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
DYREKTOR
MGR MONIKA BILL
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
załacznik 1 2022 000045 (PDF, 4.31Mb) | 2022-01-13 07:31:20 | 40 | |
Zarządzenie Nr 1 w sprawie ustalenia Arkusza identyfikacji i metod przeciwdziałania ryzyku dla Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie. (PDF, 392.05Kb) | 2022-01-13 07:31:20 | 31 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Monika Bill Data wytworzenia:
13 sty 2022
Osoba dodająca informacje
Małgorzata Matysek Data publikacji:
13 sty 2022, godz. 07:31
Osoba aktualizująca informacje
Małgorzata Matysek Data aktualizacji:
13 sty 2022, godz. 07:32