Archiwalny BIP Zarządzenia 2018 | Biuletyn Informacji Publicznej
Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie

Zarządzenie 1/18 - w sprawie ustalenia celów, zadań oraz oszacowania ryzyka.

Zarządzenie 2/18 - w sprawie odwołania administratora danych osobowych.

Zarządzenie 3/18 - w sprawie wprowadzenia procedury podnoszenia kwalifikacji pracowników.

Zarządzenie 4/18 - w sprawie zasad rachunkowości.

Zarządzenie 5/18 - w sprawie obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych.

Zarządzenie 6/18 - w sprawie zmiany zarządzenia dot.wprowadzania instrukcji gospodarki majątkiem trwałym.

Zarządzenie 7/18 - w sprawie wprowadzenia Wewnętrznej Polityki Antymobbingowej.

Zarządzenie 8/18 - w sprawie wprowadzenia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych.

Zarządzenie 9/18 - w sprawie powołania zespołu powypadkowego.

Zarządzenie 10/18 - w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.

Zarządzenie 11/18 - w sprawie zmiany zarządzenia dot.wprowadzenia instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych.

Zarządzenie 12/18 - w sprawie wprowadzenia procedury gospodarki magazynowej.

Zarządzenie 13/18 - w sprawie zmiany zarządzenia dot. obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych.

Zarządzenie 14/18 - w sprawie wprowadzenia procedur postępowania z odpadami medycznymi.

Zarządzenie 15/18 - w sprawie zmiany zarządzenia dot.obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych.

Zarządzenie 16/18 - w sprawie wprowadzenia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych.

Zarządzenie 17/18 - w sprawie powołania Inspektora Ochrony Danych.

Zarządzenie 18/18 - w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.

Zarządzenie 19/18 - w sprawie zasad rachunkowości.

Zarządzenie 20/18 - w sprawie wprowadzenia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych.

Zarządzenie 21/18 - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji.

Zarządzenie 22/18 - w sprawie powołania komisji oceniającej i likwidacyjnej.

Zarządzenie 23/18 - w sprawie wprowadzenia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych.

Zarządzenie 24/18 - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji.

Zarządzenie 25/18 - w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia postępowania w sprawie zamówienia publicznego.

Zarządzenie 26/18 - w sprawie pełnienie obowiązków Dyrektora DPS w Lubuczewie.

Zarządzenie 27/18 - w sprawie zużycia oleju napędowego i urządzeń będących w posiadaniu DPS w Lubuczewie.

Archiwalny BIP